چشم به راهتم....

 

...دوست دارم وقتی دیدمت دستتو بگیرم و ببرمت...

...یه جایی دور که ((تو)) باشی و من...

...یه جا که فقط من بلد باشم و ((تو))...

...یه جای سر سبز که بوی بهار توی فضاش پخش شده...

...من باشم و ((تو)) باشی و یه کلبه...

...صدای پرنده های جنگلی با صدای رودخونه ای...

...که اون نزدیکیه فضا رو پر کرده باشه...

...با هم بین درختا مییون گلها راه بریم و حرف بزنیم...

...از همه چیز و همه جا...

...آخه خیلی چیزا هست که باید برات تعریف کنم...

...چیزای که تا کنارم نباشی نمیتونم راحت ازشون حرف بزنم...

...دلتنگی هام،دوست داشتن هام...

........و........

...بزار وقتی دیدمت از همشون برات حرف میزنم...

...پس زودتر بیا که من چشم براهتم...

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, | 13:13 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز